duminică, 21 martie 2010

Grădinărim




A venit primăvara şi pe la noi, deşi credeam că am intrat triumfali într-o mică glaciaţiune. Nu era de mirare, fiindcă am auzit un nene meteorolog afirmând că încălzirea globală începe cu frig...



Primele floricele au înflorit, iar Mama e toată ziua în grădină, uneori uită să mai lase calculatorul deschis, iar eu mă plictisesc şi, de voie, de nevoie mă duc s-o ajut dormind la soare, în timp ce ea greblează, mătură, face curăţenie.
Găinile ţin o şedinţă despre data apropiată a sărbătorilor şi producţia scăzută de ouă...
Mişu, Bozoncel Mititel, suferă de astenie. Sau poate îi este dor de tati al lui...
This is a spring day in our garden, dear Kareltje. As you can see, flowers are in blosom. I have to rest, it is very good for a cat's health. Mişu, my nephew, thinks of his lost father, but Rozi calls him out and they play so he isn't sad the whole day.