miercuri, 10 august 2016

Zile de basm cu Narcisa


Stie cineva ce fac zanele in timpul lor liber, atunci cand nu sunt ocupate cu figuratie prin diverse basme? Cand Fat-Frumos e la meci si Zmeul la pedichiura, ce fac Zanele? Pai, va spun eu! De unde stiu? Am o zana in preajma din cand in cand. Mica mea zana adora sa insire margele, sa-si faca bratari si coliere pe care le tezaurizeaza in cutiute pe care le ascunde...


 Incerc sa agat si eu o bratarusa, zana zice "NU", "Asta e pentru papusa!" A, uitasem sa va zic, dar adevarul e ca zanele cresc papusi.

Papusile, cum ti le cresti, asa le ai. Si cum sa fie o papusa crescuta de zane? Evident, o rasfatata. Papusa asta cere haine noi cam din doua in doua zile, iar biata zana nu mai pridideste cu croiala si cusutul, asa incat ma roaga s-o ajut, iar eu, eu as putea spune "NU"? Nu pot, asa ca las toate balta si cos. Apoi papusa stramba din nas, imbraca creatiile mele cu un aer indulgent, le poarta o zi si pofteste alte modele.
Zau, ma apuc de moda!