luni, 5 iulie 2010

Probleme de vară

Sunt o fiinţă norocoasă: am două mămici. În poza de mai jos este cea care a avut grijă de mine în primele luni după ce-am apărut pe lume. Este o pisică nobilă, aţi avut cinstea de-a o cunoaşte, da, este Mississippi. Oamenii o poreclesc "Pisica Atomică" sau "Nucleara". Chiar nu înţeleg de ce...
Cealaltă Mamă e mult mai atentă cu augusta mea persoană. De câte ori deschide frigiderul şi eu sar înăuntru, se preface că duce o luptă împotriva mea, dar eu ştiu că în fond se amuză. Când observă că mi-e somn, se aşează la calculator, aşa încât să pot dormi în poala ei.


Dacă vede că am alte ocupaţii interesante, îşi vede şi Mama de treabă: găteşte, manevrează diferiţi monştri casnici precum aspiratorul sau cutia din baie care curăţă hainele... Când e timp frumos ( uneori se mai opresc ploile ), îşi îngrijeşte grădina de flori şi se roagă de noi să nu-i strivim pădurea de gladiole.


Nu facem asemenea infamii doar când urmărim vreun fluture căzut de pe curcubeu.


Ieri a cules un braţ de sunătoare din livadă; a tot căutat un loc unde să-l pună la uscat. Ia uitaţi-vă ce idee grozavă i-a venit! Mi-a amenajat un pat ecologic, mămica mea dragă!

Mă duc să văd ce surprize mi-a mai făcut Mama. Oare ce meniu avem azi?