marți, 14 iulie 2009

Dosare membri 1, Buni-Buni adică Jeni

Am citit acum câteva zile o povestire S.F. intitulată "Jocul şobolanului şi al dragonului". Mi-a plăcut atât de mult, încât pentru o vreme m-am visat Partenera unui Telepat. Totuşi nu mi-ar surâde să fiu închisă într-o capsulă şi lansată în cosmos! Aşa că am revenit la o pasiune mai veche: spionajul.


Ca orice agenţie ce se respectă, am început observarea celor din jur şi întocmirea dosarelor pe care le voi scoate la iveală ori de câte ori e nevoie de niţel şantaj. Păi cu cine să încep? Cu nr. 1 Buni Buni, adică chiar bunică-mea. Suferă de beri- beri şi din cauza vârstei înaintate nu mai poate mânca decât pateu. Mai bea şi foarte multe lapte.



Asta n-o împiedică să fie încă destul de prezentabilă şi să împartă palme şi înjurături în stânga şi dreapta de fiecare dată când o enervează careva. Ooups! Vine spre mine!