sâmbătă, 8 august 2009

O pisică inegalabilă - Jeni sau "Doamna"

Am găsit calculatorul mergând... Fluşturatica de Missouri nu ştiu pe unde este. Ce-ar fi să scriu şi eu câteva rânduri? Credeţi că nu sunt în stare? Dar să mă prezint:




Eu sunt Eugenie, Jeni pentru cunoscuţi, pur şi simplu Doamna, pentru toată lumea. Eu sunt rădăcina tuturor pisicilor din zonă, am împânzit lumea cu motocei foarte frumoşi şi extraordinar de inteligenţi care prind şoareci din amuzament, nu se urcă pe masă, doar în pat, şi vorbesc de la egal la egal cu orice dulău...


Toate mâţele din zonă îmi zic "sărut laba" când trec pe lângă mine, iar trei familii umane îşi dispută onoarea de-a mă numi "pisica lor". Îi vizitez pe toţi: o familie are vacă, alta mănâncă toată ziua carne, alta mă primeşte să dorm în plapumă... Eu nu vreau să-i întristez, dar cel mai bine mă simt aici, pentru că asta este casa mea, iar Mama şi Tata sunt oamenii pe care i-am acceptat în augusta mea prezenţă, pentru ca să mă slujească pentru totdeauna cu supuşenie.









Iată-mă în vastele mele apartamente, pregătindu-mă să fiu invitată la masă.







Aici sunt în birou, acord audienţe pe un fond muzical discret.


Oh, uite şi-o poză de la ultimul congres pisicesc la care am participat...




Miau! Mi se pare c-o aud pe Missouri cu obrăznicătura de fiică-sa. Mai bine plec, în fond e blogul ei, neah... Dar mai întâi vreau să-l cunosc pe acel Sakura Bond!

Aţi vorbit cu pisica

EUGENIE